Aan de slag met Prezi, koolstofchemie in 6VWO

https://prezi.com/secure/ce0e614d5bc3928776031405090e0bfb103ab9e3/

Om hoofdstuk 5, koolstofchemie te herhalen heb ik deze prezi gemaakt. Ik heb bewust geen path gemaakt zodat ik aan de hand van het verhaal wat er in de les ontstaat (dus aan de hand van de input van leerlingen) zelf kan kiezen hoe ik hierdoor ga. Dit is een voordeel boven een powerpoint- of notebookpresentatie, waarin je de volgorde moet vastleggen. De reflectie volgt.

WIl je de prezi gebruiken, prima, maar laat het me even weten!

Geef een reactie

